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<p>[QUOTE="Nick72, post: 1491271, member: 10459"]Well got a very proper and formal response from Maison Arthus Bertrand.</p><p><br /></p><p>""</p><p>Cher Monsieur,</p><p>Suite à votre demande, nous vous prions sincèrement de nous excuser mais nous ne comptons pas d'effectif dédié à l'identification de ces anciens modèles en interne.</p><p><br /></p><p>Nous vous remercions pour votre compréhension et vous invitons à solliciter l'expertise de plusieurs collectionneurs afin d'obtenir une réponse sur mesure.</p><p>Nous ne sommes pas habilités à vous communiquer de référence en la matière mais une recherche très ciblée sur Internet vous apportera des résultats probants.</p><p>Nous vous remercions de la confiance accordée à la notre Maison et vous souhaitons une excellente journée.</p><p><br /></p><p>Avec tous nos meilleurs salutations.</p><p><b>Service clients ARTHUS-BERTRAND""</b></p><p><b><br /></b></p><p><b>This would be the translation below.</b></p><p><b><br /></b></p><p><b><br /></b></p><p><b><br /></b></p><p><b>Dear Sir, Following your request, we sincerely apologize but we do not have dedicated staff to identify these old models internally.</b></p><p><b>We thank you for your understanding and invite you to seek the expertise of several collectors in order to obtain a tailor-made response. </b></p><p><b><br /></b></p><p><b>We do not have the authority to provide you with a reference on the subject, but very targeted research on the Internet will bring you convincing results. </b></p><p><b><br /></b></p><p><b>We thank you for the confidence placed in our house and wish you an excellent day. With all our best regards. </b></p><p><b><br /></b></p><p><b>ARTHUS-BERTRAND customer service</b>[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Nick72, post: 1491271, member: 10459"]Well got a very proper and formal response from Maison Arthus Bertrand. "" Cher Monsieur, Suite à votre demande, nous vous prions sincèrement de nous excuser mais nous ne comptons pas d'effectif dédié à l'identification de ces anciens modèles en interne. Nous vous remercions pour votre compréhension et vous invitons à solliciter l'expertise de plusieurs collectionneurs afin d'obtenir une réponse sur mesure. Nous ne sommes pas habilités à vous communiquer de référence en la matière mais une recherche très ciblée sur Internet vous apportera des résultats probants. Nous vous remercions de la confiance accordée à la notre Maison et vous souhaitons une excellente journée. Avec tous nos meilleurs salutations. [B]Service clients ARTHUS-BERTRAND"" This would be the translation below. Dear Sir, Following your request, we sincerely apologize but we do not have dedicated staff to identify these old models internally. We thank you for your understanding and invite you to seek the expertise of several collectors in order to obtain a tailor-made response. We do not have the authority to provide you with a reference on the subject, but very targeted research on the Internet will bring you convincing results. We thank you for the confidence placed in our house and wish you an excellent day. With all our best regards. ARTHUS-BERTRAND customer service[/B][/QUOTE]
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